Dirbame: Vilniuje Kaune Klaipėdoje Šiauliuose Alytuje

AUTOMOBILIŲ REMONTO IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ SUTARTIS NR.: 2021/12/22-1
Klaipėda
2021-12-22

UAB Proservisai, toliau – Paslaugų teikėjas, atstovaujama direktoriaus Vytauto Pauliko, veikiančio pagal įmonės įstatus ir UAB ,,12”, toliau – Užsakovas, atstovaujama direktoriaus VARDAS PAVARDĖ, veikiančio pagal įmonės įstatus, kartu vadinami Šalimis, sudarė automobilių Remonto ir Priežiūros paslaugų sutartį (toliau – Sutartis).

1. SUTARTIES OBJEKTAS
Paslaugų teikėjas Užsakovui teikia Klientų paieškos, registracijos į autoservisą ir informavimo paslaugas.
2. PASLAUGŲ TEIKĖJAS ĮSIPAREIGOJA:
2.1. Ieškoti Klientų autoservisui.
2.2. Registruoti rastus Klientus į Užsakovo autoservisą(us) Paslaugų teikėjo portale https://proservisai.lt, jei Užsakovas portale https://proservisai.lt yra nurodęs planuojamų prastovų valandas.
2.3. Informuoti Užsakovą apie naujai užregistruotus Klientus (atvykimo laikas; Kliento vardas, tel. Nr.; automobilio metai, markė, modelis, valst. nr. (kai kurių duomenų gali trūkti)) tiek SMS žinute, tiek garsiniu signalu kompiuteryje (Užsakovo kompiuteryje visada turi būti atviras https://proservisai.lt langas).
2.4. Informuoti Klientą SMS žinute apie registraciją (autoservisas, adresas, atvykimo laikas).
2.5. Jei yra poreikis ir galimybė, padėti Užsakovui spręsti konfliktines situacijas su Klientais.
3. UŽSAKOVAS ĮSIPAREIGOJA:
3.1. Atvykus Paslaugų teikėjo užregistruotam Klientui, patikrinti, Kliento paskyroje pateiktą informaciją: automobilio markė, modelis, pagaminimo metai, galingumas, valst. nr., rida. Trūkstamą informaciją įrašyti, o klaidingą ištaisyti ir nedelsiant pradėti automobilio apžiūrą ar(ir) diagnostiką. Jei dėl nenumatytų aplinkybių nėra galimybės nedelsiant pradėti automobilio apžiūrą ar(ir) diagnostiką, atsiprašyti kliento, nurodyti kada planuojama pradėti automobilio apžiūrą ar(ir) diagnostiką bei gauti Kliento sutikimą palaukti.
3.2. Po automobilio apžiūros ar(ir) diagnostikos su Klientu aptarti automobilio remonto apimtį, eigą, kainą. Tik Klientui sutikus su planuojama automobilio remonto apimtimi, eiga ir kaina:
3.2.1. Užpildyti užsakymo paskyrą ir spausdinti 2 vnt. Užsakymo paskyroje privalo būti nurodyta: a) išoriniai automobilio defektai; b) gedimo požymiai; c) preliminari remonto (aptarnavimo) sąmata; d) preliminarus remonto darbų (apžiūros) baigimo terminas; e) Kliento pateiktos detalės, tepalai ar(ir) kt. medžiagos; f) užsakymo paskyros pildymo data ir tikslus laikas. Jei Klientas pateikė savo detales, tepalus ar(ir) kt. medžiagas, turi būti nurodyta kuriems darbams netaikoma garantija (reikalingas atskiras Kliento parašas). Klientas ir Užsakovas pasirašo ant abiejų užsakymo paskyrų. Viena užsakymo paskyra lieka Užsakovui, kita - Klientui.
3.2.2. Nedelsiant užsakyti reikiamas detales, tepalus ar kitas medžiagas;
3.2.3. Nedelsiant imtis remonto darbų.
3.3. Pasikeitus remonto apimčiai, kainai ar planuojamam remonto pabaigos laikui, apie tai nedelsiant informuoti Klientą.
3.4. Paslaugų teikėjo užregistruotų Klientų automobilių remonto ir priežiūros paslaugas atlikti sąžiningai, laikantis Lietuvoje galiojančių įstatymų, automobilių bei atsarginių dalių gamintojų techninių, remonto ir priežiūros paslaugų technologijos reikalavimų.
3.5. Tiek saviems, tiek Paslaugų teikėjo registruotiems Klientams taikyti vienodą kainodarą.
4. AUTOMOBILIŲ REMONTO IR PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ BEI PREKIŲ ĮKAINIAI
4.1. Automobilių Remonto ir Priežiūros valandiniai įkainiai bei Prekių įkainiai nurodyti autoserviso paskyroje, kuri yra užpildoma Paslaugų teikėjo duomenų bazėje.
4.2. Užsakovas visiems Paslaugų teikėjo Klientams taiko standartines akcijų sąlygas - tokias pačias, kaip ir bet kuriam kitam Klientui.
4.3. Suteiktoms paslaugoms, kai naudojamos naujos detalės, taikyti ne trumpesnę kaip 6 mėnesių garantiją. Jei buvo naudojamos Kliento detalės, Klientas dėl detalių garantijos kreipiasi į detalių pardavėją. Išimtis: Užsakovas, remdamasis objektyvia patirtimi, Klientą gali informuoti, kad kai kurios detalės, deja, turi per daug didelę broko riziką, todėl konkrečiai toms detalėms garantija nėra taikoma. Jei Klientas visgi yra linkęs rizikuoti, užsakymo paskyroje yra daromas įrašas apie tai, kad Klientas buvo informuotas apie riziką ir apie tai, kad Užsakovas neprisiima garantinių įsipareigojimų, kai remontuojant automobilį naudojamos nepatikimų tiekėjų detalės. Padarius įrašą, Klientas privalo pasirašyti.
4.4. Garantiniu laikotarpiu neatlygintinai pašalinti visus nekokybiškų Prekių bei atliktų paslaugų trūkumus.
4.5. Garantinio aptarnavimo laikotarpiu, Klientui ar Paslaugų teikėjui pranešus apie nekokybiškai suteiktas paslaugas, per 1 darbo dieną nuo pranešimo gavimo dienos pašalinti visus gedimus. Jeigu gedimo(ų) pašalinti neįmanoma per 1 darbo dieną, gedimo pašalinimo terminas derinamas su Klientu.
4.6. Naudotas detales įstatymais nustatyta tvarka grąžinti Klientui, arba, atsiklausus Kliento ir gavus jo pritarimą, naudotos detalės utilizuojamos Užsakovo sąskaita.
4.7. Pakeistas automobilių detales, tepalus, eksploatacines medžiagas tvarkyti ir utilizuoti teisės aktų nustatyta tvarka.
4.8. Už visų su sutartimi prisiimtų įsipareigojimų vykdymą atsako Užsakovas, net jei dalį paslaugų vykdė paslaugų subteikėjas.
5. TARPININKAVIMO MOKESTIS BEI ATSISKAITYMO SU PASLAUGŲ TEIKĖJU TVARKA
5.1. Užsakovas kiekvieną savaitę Paslaugų teikėjui moka tarpininkavimo mokestį, kuris lygus 20 procentų (tame skaičiuje PVM) nuo Paslaugų tekėjo Klientų Užsakovui per savaitę suteiktų paslaugų ir parduotų prekių sumos (tame skaičiuje PVM). Savaitė skaičiuojama nuo pirmadienio 00:00 valandų iki sekmadienio 24:00 valandos.
5.2. Užsakovas taip pat moka 7 eurų minimalų mokestį kiekvienai Paslaugų tiekėjo atliktai registracijai.
5.3. Užsakovas tarpininkavimo mokestį į Paslaugų teikėjo sąskaitą perveda savaitei pasibaigus per keturias darbo dienas. Jei ketvirta diena yra nedarbo diena, mokestis turi būti pervestas ne vėliau, kaip artimiausią darbo dieną.
5.4. Jeigu Užsakovas pažeidžia 5.1. punkte numatytą atsiskaitymo terminą, Paslaugų teikėjas įgyja teisę reikalauti 0,05 procento delspinigių nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną.
6. FORCE MAJEURE
6.1. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už Sutarties sąlygų nevykdymą ar netinkamą vykdymą esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą ir Atleidimo nuo atsakomybės, esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840.
6.2. Šalis, kuri dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių negali įvykdyti savo įsipareigojimų, privalo nedelsdama, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, nuo aplinkybių atsiradimo ar paaiškėjimo dienos raštu informuoti apie tokias aplinkybes ir jų įtaką Sutarties vykdymui kitą Šalį bei pateikti tokių aplinkybių atsiradimą patvirtinančius dokumentus, Jeigu nenugalimos jėgos aplinkybės užsitęsia ilgiau kaip du mėnesius, bet kuri Šalis gali vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai prieš 10 darbo dienų raštu pranešus kitai Šaliai. Tokiu atveju kiekviena Šalis turi grąžinti kitai Šaliai viską, ką iš jos pagal Sutartį yra gavusi, išskyrus, jei Šalys susitaria kitaip.
6.3. Šalys negali reikalauti jokių delspinigių, nuostolių atlyginimo už Sutarties nevykdymą ar netinkamą vykdymą dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.
7. ŠALIŲ GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
7.1. Ginčai tarp Šalių dėl šios Sutarties (jos aiškinimo, vykdymo, kt.) sprendžiami Šalių tarpusavio derybomis. Jeigu tokiu būdu nepavyksta ginčų išspręsti per 1 (vieną) mėnesį nuo vienos iš Sutarties Šalių rašytinio siūlymo ginčą spręsti tarpusavio derybomis išsiuntimo kitai Šaliai dienos, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose teritorinį teismingumą nustatant pagal Užsakovo buveinę.
8. SUTARTIES GALIOJIMAS, KEITIMAS, NUTRAUKIMAS
8.1. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja 12 mėnesių. Nei vienai Šaliai nepareiškus apie sutarties nutraukimą, sutartis automatiškai pratęsiama 1 metams.
8.2. Sutartis gali būti nutraukta žodiniu Sutarties Šalių susitarimu.
8.3. Sutarties nutraukimas neatleidžia Šalių nuo prievolių, atsiradusių iki Sutarties nutraukimo, įvykdymo. Įvykdžius prisiimtus darbus ir pilnai apmokėjus įsiskolinimus, jokios prievolės šalių nesieja.
9. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
9.1. Sutartis sudaryta 2 (dviem) vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais - po vieną kiekvienai Šaliai.
9.2. Ši sutartis yra konfidenciali ir negali būti atskleista trečiosioms šalims. Sutarties konfidencialumą pažeidęs Paslaugos teikėjas kompensuoja Užsakovo patirtus nuostolius.
10. PASLAUGŲ TEIKĖJAS PAREIŠKIA:
10.1. Klientus aptarnaus tik darbuotojai, turintys ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį tose pačiose pareigose arba ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį UAB “12”.
10.2. Paslaugų teikėjo patalpos atitinka priešgaisrinius, gamtosauginius ir kitus įstatymais numatytus reikalavimus.
10.3. Paslaugų teikėjo keltuvai ir naudojama diagnostinė bei remonto įranga turi galiojančias techninės apžiūros, metrologinės patikros ir kitus privalomus sertifikatus bei pažymas.
11. ŠALIŲ JURIDINIAI REKVIZITAI
Paslaugų teikėjas Užsakovas
UAB ,,12”UAB Proservisai
KLPRumpiškės 24b-4, LT-91143, Klaipėda
Įmonės kodas 0000-00-00 Įmonės kodas 300590970
PVM mok.kodas PVM mok.kodas LT100003065115
A/s LTxxxxxxxxxxxxxxxxxA/s LT933500010002237022
Tel. 860867114 Tel. +370 618 49606
El. p. [email protected]. p. [email protected]

Direktorius Direktorius
Vytautas Paulikas
A. V A. V
Šiuo metu remontuojame 224 klientų automobilius.